У регіональному сервісному центрі знайомилися з Антикорупційною програмою МВС на 2018 рік


31 Травня 2018

1

       У регіональному сервісному центрі МВС провели навчання серед співробітників. Навчання, а отже, розвиток – це одна із складових цінностей концепції створення якісного державного сервісу. Про це у своєму зверненні говорив начальник РСЦ МВС в Полтавській області:

       — Розвиток і самовдосконалення – запорука успіху якісного сервісу, який має змінити свідомість та ствердити розуміння, що державні послуги можуть бути провайдерами розвитку країни та задавати нові стандарти, — наголосив Віталій Бондаренко.

            Важливі питання, що розглядалися на занятті, були присвячені темі запобігання та протидії корупції у сервісних центрах МВС в Полтавській області, врегулюванню конфлікту інтересів, алгоритму дій при їх виникненні.  З Антикорупційною програмою МВС України на 2018 рік присутніх ознайомила Катерина Тумачок – провідний спеціаліст сектору моніторингу.

        Для працівників територіальних сервісних центрів МВС було корисно вкотре опрацювати та обговорити основні пункти  Інструкції з діловодства, затвердженої Наказом МВС України від 23.08.2012 №747.

       На завершення робочої зустрічі, керівник наголосив на  необхідності безумовного дотримання підлеглими співробітниками РСЦ та ТСЦ в Полтавській області службової дисципліни й законності, а також графіку роботи підрозділу.