Реформа в системі МВС покликана змінити уявлення громадян про державний сервіс. Для її втілення розроблені інноваційні підходи, впроваджуються державно-приватні партнерські відносини, справами демонструється доступність державної установи для громадян та комунікаційна відкритість.
Запорукою успіху є професійний клієнтоорієнтований персонал. Тому по всій Україні триває програма Стажування у сервісних центрах МВС, мета якої є відібрати, навчити та в майбутньому прийняти на роботу найкращих стажерів – молодих і талановитих чоловіків і жінок з активною життєвою позицією та готових починати зміни з себе.
У Регіональному сервісному центрі МВС закінчився теоретичний курс навчання. Стажери мали унікальну можливість прослухати курс з правового регулювання діяльності сервісних центрів МВС, ознайомитися з основними поняттями у питаннях реєстрації, перереєстрації транспортних засобів, експертизи, особливостями видачі індивідуальних номерних знаків, вести диспут і полеміку на тему корупції, її запобігання та протидія. Особливе враження справили лекції про безпеку дорожнього руху та тренінги з ефективної комунікації.
— Тиждень був дуже крутим! Усім велике спасибі! Дуже рада знайомству з такою кількістю цікавих людей, — ділиться враженнями стажер Оксана.
— Перше враження – що це не закінчиться ніколи, — продовжує Віталій, — а потім я почав дізнаватися багато цікавих фактів, знайомитися з людьми і не помітив, як прийшла субота! І настало усвідомлення того, що скоро все скінчиться. Як би не склалося надалі, я не шкодую про жодну секунду, проведену в ТСЦ. Дякую за це долі!