
7 лютого 2018 року в Регіональному сервісному центрі МВС в Полтавській області відбулось засідання круглого столу з суб’єктами господарювання, уповноваженими на проведення обов’язкового технічного контролю транспортних засобів.
Темою для обговорення став аналіз здійсненого РСЦ МВС моніторингу інформації про результати обов’язкового технічного контролю. Про проведену в цьому напрямку роботу розповів начальник Регіонального сервісного центру МВС в Полтавській області — Бондаренко Віталій Вікторович.
Він поінформував присутніх про те, що на території Полтавської області станом на 01 червня 2017 року було зареєстровано 20 суб’єктів господарювання, з них у трьох закінчився термін дії свідоцтва про атестацію. За фактами виявлених порушень, під час моніторингу результатів перевірки технічного стану транспортних засобів, працівниками Регіонального сервісного центру було направлено 125 матеріалів до Головного сервісного центру МВС про виявлені порушення, внаслідок чого одного суб’єкта ОТК виключено з реєстру суб’єктів здійснення ОТК та двом заблоковано доступ користувачів до загальнодержавної бази.
Суб’єктами господарювання, уповноважених на перевірку технічного стану на території держави у період з 01 червня 2017 по 31 грудня 2017 року було проведено перевірку
3 80 848 транспортних засобів.
З них 1051 протокол перевірки визнано недійсними.
За цей же період видано 21068 протоколів про перевірку технічного стану транспортних засобів.
З них 125 визнано недійсними.
Заступник начальника центру з питань технічного контролю та перевезення небезпечних вантажів Пархоменко Ірина Юріївна у своїй доповіді зазначила, що працівниками Регіонального сервісного центру в Полтавській області, проводився комплекс заходів, які забезпечують систематичний контроль за станом виконання суб’єктами ОТК Порядку проведення обов’язкового технічного контролю, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31 січня 2012 року №137 або Вимог до перевірки конструкції технічного стану колісного транспортного засобу, методів такої перевірки, затверджених наказом Мінінфраструктури від 26 листопада 2012 року №710 та Порядку формування загальнодержавної бази даних, а також зосередила увагу учасників круглого столу на помилках, що допускаються суб’єктами.
Серед них —
106 матеріалів фотофіксації мають явні ознаки фотомонтажу чи підробки;
6 — невірно визначено та вказано категорію транспортного засобу;
2 — невірно проведено ідентифікацію транспортного засобу (в протоколі ОТК інформація не відповідає даним в НАІС: номерний знак, VIN код, номер кузова, рами чи шасі транспортного засобу, тощо, не відповідає даним у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу);
6 — невірно вказано вантажність для транспортних засобів категорій N та O тим самим, невірно вказано дату чергового проходження обов’язкового технічного контролю;
5 — на фотографіях час і дата фотофіксації, не відповідають часу і даті видачі протоколу перевірки технічного стану.
Відносно цих порушень, були складені висновки, направлені інформаційні листи суб’єктам ОТК, у якому зазначалася підстава прийняття такого рішення, власникам транспортних засобів, також поінформовано територіальні органи Національної поліції України, про такі порушення, для встановлення ознак складу адміністративного правопорушення у діях відповідальних осіб суб’єктів ОТК.
Навіть по закінченню заходу, учасники не поспішали розходитися: жваво ділилися досвідом, обговорювали типові помилки та радилися як покращити організацію роботи суб’єктів ОТК.