
У Регіональному сервісному центрі МВС провели навчання серед співробітників. Навчання, а отже, розвиток – це одна із складових цінностей концепції створення якісного державного сервісу. Про це у своєму зверненні говорив начальник РСЦ МВС в Полтавській області:
— Розвиток і самовдосконалення – запорука успіху якісного сервісу, який має змінити свідомість та ствердити розуміння, що державні послуги можуть бути провайдерами розвитку країни та задавати нові стандарти, — наголосив Віталій Бондаренко.
Важливі питання, що розглядалися на занятті, були присвячені темі запобігання та протидії корупції у сервісних центрах МВС в Полтавській області, врегулюванню конфлікту інтересів, алгоритму дій при їх виникненні. З Антикорупційною програмою МВС України на 2018 рік присутніх ознайомила Катерина Тумачок – провідний спеціаліст сектору моніторингу.
Для працівників територіальних сервісних центрів МВС було корисно вкотре опрацювати та обговорити основні пункти Інструкції з діловодства, затвердженої Наказом МВС України від 23.08.2012 №747.
На завершення робочої зустрічі, керівник наголосив на необхідності безумовного дотримання підлеглими співробітниками РСЦ та ТСЦ в Полтавській області службової дисципліни й законності, а також графіку роботи підрозділу.